cause all my life i felt this way but i could never find the words to say

Har haft studiedag idag vilket innebär att jag vaknade klockan halv ett! Så sjukt skönt att få sova ut.. Direkt när jag vaknade gjorde jag smoothie och nu har jag värmt lussebullar så sitter och äter nu innan jag ska till stallet. Blir sista gången jag åker till stallet på onsdagarna nu, ska nämligen sluta tävla. Sen i mars kommer jag också sluta rida helt. Känns lite konstigt, men stallet tar så mycket tid så jag orkar inte. Så nu vet ni!

Random bild på mig, kör en liten pose i guess.. OCH mitt goda fika woow


Måste säga att jag tycker att jag har blivit asbra på att blogga, eller jaa, ganska bra i alla fall. Och ännu bättre på att ta kort... Hehe


KOMMENTARER
Postat av: alice

faen vad tråkigt...

2011-01-18 @ 16:19:22
URL: http://falice.devote.se

KOMMENTERA INLÄGGET

NAMN:
Snällaaaaaaa, kom ihåg mig!

MAILADRESS:

HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback